Administratief medewerker departement Zorg
Solliciteer tot: 13-04-2025
Maak het verschil!
Ben jij klaar voor een uitdagende en veelzijdige rol in een zorgzame omgeving?
Als administratief medewerker in het departement patiëntenzorg ben jij een cruciale schakel in het vlotte verloop van onze zorgprocessen. Jij ondersteunt het middenkader en de directeur patiëntenzorg, zorgt voor een efficiënte organisatie en denkt actief mee over verbeteringen binnen ons team. Ben jij georganiseerd, communicatief en administratief sterk? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
Jouw belangrijkste taken in een oogopslag:
Administratieve Ondersteuning Middenkader:
- Jij regelt de agendaplanning, wachtlijsten en zorgt voor een vlotte voorbereiding van vergaderingen.
- Je maakt verslagen, opmaak van procedures en helpt bij het opstellen van rapportages en kwaliteitsindicatoren.
- Jij zorgt voor een overzicht van het budget, maakt bestelbonnen aan en werkt mee aan de jaarlijkse begroting (samen met de directeur patiëntenzorg).
- Jij onderhoudt contacten met andere afdelingen en zorgt voor de administratieve afhandeling van verschillende documenten.
Budgetbeheer Nursing:
- Jij volgt de kwartaalcijfers op en keurt facturen.
- Je vertegenwoordigt onze afdeling op het Investeringscomité
Documentbeheer Nursing:
- Jij zorgt voor een vlotte opvolging van nieuwe en gereviseerde procedures.
- Je biedt praktische ondersteuning aan auteurs bij het opstellen van documentatie.
Ondersteuning team ziekenhuishygiëne en andere staffuncties
- Jij houdt de administratie bij van hygiëne- en laboresultaten.
- Je zorgt ervoor dat alle noodzakelijke rapportages tijdig worden ingediend en uploadt deze op de juiste platforms.
Materiaalbeheer
- Je volgt het materiaal op voor wat betreft het Departement Zorg
- Je capteert noden en regelt demo’s en testmateriaal
- Je bent aanspreekpunt voor firma’s aangaande allerhande materiaal voor het Departement Zorg en onderhoudt contacten met hen (offerte- aanvragen -en opvolging, bestellingen en herstellingen).
Wat verwachten wij van jou?
- Opleiding en Kennis: Je hebt een bachelor diploma Office Management of gelijkwaardige ervaring. Je hebt een goede kennis van Word, Excel en PowerPoint en bent bekend met elektronische patiëntendossiers, zoals Indigo en Saga. Ervaring met programma’s zoals Visio en HRO zijn een pluspunt.
- Sterke Organisatie- en Planningsvaardigheden: Jij houdt het overzicht, stelt prioriteiten en zorgt ervoor dat alles op tijd geregeld is.
- Communicatief Talent: Je bent sterk in zowel mondelinge als schriftelijke communicatie. Je weet hoe je jouw boodschap helder en gestructureerd overbrengt, in zowel het Nederlands als Frans.
- Flexibiliteit en Oplossingsgericht Denken: Jij past je moeiteloos aan veranderende omstandigheden aan en denkt altijd met ons mee over de beste oplossing.
- Integriteit en Discretie: Jij weet hoe je met vertrouwelijke informatie omgaat en handelt altijd op een eerlijke en betrouwbare manier.
- Initiatief en Nauwkeurigheid: Je neemt zelf initiatief en ziet waar werk nodig is. Jij werkt altijd nauwkeurig, zelfs onder druk, en zorgt ervoor dat alles tiptop in orde is!
- Efficiënt en creatief: je weet je weg te vinden om taken administratief eenvoudiger en minder belastend te maken en je doet creatief je inbreng hieromtrent
Wat bieden wij jou?
- Een dynamische en afwisselende functie in een professionele en zorgzame omgeving.
- Een contract van onbepaalde duur voor een jobtime van 50%
- Ruimte voor groei en ontwikkeling: je krijgt de kans om bij te leren en jezelf verder te ontwikkelen binnen het ziekenhuis.
- Een marktconform salaris met de nodige voordelen en een flexibele werkomgeving.
- Een hecht team van collega’s waar samenwerking en een positieve sfeer centraal staan.
Klaar om je stempel te drukken in ons team?
Ben jij de administratief medewerker die we zoeken? Wacht dan niet langer en stuur je sollicitatie, inclusief motivatiebrief en CV, naar ons op! We kijken uit naar jouw bijdrage aan onze afdeling en de zorg voor onze patiënten!