Terug naar inkendaal.be

Payroll Officer

Contract: Onbepaalde duur / Solliciteer tot: 16-12-2019

Wij zijn een kleinschalig, gespecialiseerd en onafhankelijk ziekenhuis, gekend in de wijde omtrek voor zijn kennis en expertise op vlak van revalidatie.

We richten ons zowel op patiënten met neurologische, locomotorische als cardio-pulmonaire aandoeningen, gehospitaliseerde en ambulante patiënten, volwassenen en kinderen.

Hier heeft elke patiënt zijn eigen naam, zijn eigen verhaal en zijn wij met zijn allen belangrijke schakels in het revalidatieproces. Wij stellen alles in het werk om onze patiënten te omringen met goede zorgen en een aangepast en multidisciplinair therapieprogramma op maat van elkeen.

We beschikken over de meest geavanceerde materialen en hulpmiddelen en blijven uitkijken naar vernieuwing en een creatieve aanpak.

Expert zijn en blijven in revalidatie kunnen we alleen dankzij onze competente en betrokken medewerkers. Ben je gebeten door sociale wetgeving, payroll/beheersgegevens en ligt je interesse in het continu verbeteren van HR-processen ? Wil jij graag werken in een mooie groene omgeving die niet alleen helend is voor onze patiënten maar ook energie geeft aan ons personeel? Ben jij die nieuwe collega die de patiënt op de eerste plaats stelt , die beseft dat samenwerken een must is, dat leren is iets wat je elke dag doet en die zich ten volle wil inzetten in zijn job? Wij zoeken mensen zoals jij!

Functie

  • Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor een correct beheer en verwerking van de payrollactiviteiten en de bijhorende personeelsadministratie (invullen van sociale documenten, administratie rond verzekeringen,...) in samenwerking met het sociaal secretariaat
  • Je geeft correcte informatie aan leidinggevenden, collega's en medewerkers over de toepasselijke sociale wetgeving, verloning, loonberekening, SWT, vakantiegeld, sociale balans, groeps- en hospitalisatieverzekering, ….
  • Je beheert, verzamelt en analyseert beheersgegevens vanuit de HR-systemen en geeft zo mee richting aan het beleid, je bewerkt gegevens over personeel (personeelsaantallen, personeelsverloop, compensation & benefits, ziekteverzuim, …) tot duidelijke tabellen en grafieken. Je verstrekt correcte personeelsinformatie aan directie en aan overheidsinstanties (Finhosta , IZAG, sociale maribel, …). Je stelt mee de personeelsbegroting op en zorgt voor een regelmatige transparante opvolging van het personeelsbudget.
  • Je beheert mee de verschillende e-HR modules.
  • Je werkt mee aan de optimalisatie, uitwerking en de implementatie van diverse HR-projecten en -processen en zorgt voor een correcte opvolging na implementatie.

Profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma in een financiële, HR- of ICT-richting. Cijfers en computers schrikken je dus niet af.
  • Je kent de sociale wetgeving en hebt een grondige kennis van loonverwerking. Ervaring met het loonpakket eBlox (for Social Profit) van SD Worx of Plan en Time@SAGA van Tobania is een pluspunt.
  • Administratie doen, geeft jou energie. Je bent geen papierliefhebber maar houdt van het digitale tijdperk en kan vlot overweg met MS Office (Word, Excel,...) en HR-systemen.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden; je bent een pro in ‘menselijke connecties’ bouwen en hebt een passie voor mensen.
  • Je bent diplomatisch maar vastberaden, klantvriendelijk en leergierig. Je kan omgaan met stress in de piekmomenten en bent een flexibele teamplayer  
  • Je werkt snel, discreet, nauwkeurig, georganiseerd, autonoom, proactief en je neemt initiatief. Je hebt een enthousiaste, positieve ingesteldheid.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans (of bent bereid je kennis van het Frans bij te schaven)

Aanbod

  • Je krijgt bij ons de kans om mee te werken aan de verdere uitbouw van de HR-afdeling. 
  • Je krijgt uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
  • Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, een maand of een jaar bij ons werkt.

Inkendaal draagt niet alleen zorg voor patiënten maar ook voor werknemers. 

  • We bieden jou een contract van onbepaalde duur met een arbeidsregime naargelang je mogelijkheden
  • Je kan rekenen op een marktconform salaris, volgens paritair comité 330.01.
  • Kan je relevante ervaring voorleggen? Daar kunnen we rekening mee houden!
  • Aan het einde van het jaar krijg je een eindejaarspremie.
  • Er is voor jou een gratis groepsverzekering voorzien en een hospitalisatieverzekering waar ook jouw gezinsleden op kunnen intekenen.
  • Een tussenkomst in jouw reiskosten woon-werkverkeer wordt berekend op basis van het sociaal abonnement. Woon-werkverkeer per trein is volledig gratis via een derdebetalersregeling met de NMBS. Kom je met een andere vorm van openbaar vervoer dan wordt maximum 80% van een abonnement terugbetaald. Kies je voor de fiets, dan ontvang je een gunstige kilometervergoeding.
  • Kom je met de wagen, dan hebben we gratis parking ter beschikking.
  • Geniet van talloze personeelskortingen via onze Ekivitakaart
  • In ons personeelsrestaurant kan je als medewerker voordelig terecht voor soep, een warme maaltijd, broodjes, een saladebar of een aantal desserts. Er is een traiteurdienst waardoor je maaltijden kan meenemen naar huis.

Als verlofregeling heb je als voltijdse medewerker recht op:

  • 20 wettelijke verlofdagen
  • 10 wettelijke feestdagen
  • 1 bijkomende extralegale feestdag (11 juli)
  • 4 conventionele verlofdagen
  • 1 anciënniteitsdag per schijf van 5 jaar te starten na 10 jaar dienstanciënniteit en met een maximum van 5 dagen
  • Vanaf 45 jaar zijn er specifieke bijkomende vakantiedagen vastgelegd volgens CAO45+

Interesse in de vacature?

Solliciteer Keer terug

Vragen?

Joke Renneboog

Joke Renneboog - HR en datamanager
02 531 54 09
Stel een vraag

Deel deze vacature: